Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012

Η προετοιμασία για τα Χριστούγεννα ξεκινάει σιγά - σιγά... με μπισκουι κεραμικά!

καμπανα κεραμικη - μπισκουι
 Ξέρω πως για μερικούς από εσάς μοιάζει να είναι πολύ νωρίς... αλλά... για να μπορέσω να είμαι έτοιμη τα Χριστούγεννα, έχω από μέρες (μη σας πω μήνες) ξεκινήσει την προετοιμασία...
Στην ανάρτηση αυτή σας δείχνω τα μπισκουι κεραμικά μου με Χριστουγενννιάτικα σχέδια για το 2012 - 2013
σπιτάκι κεραμικο - μπισκουι
 Σε αρκετά από αυτά, έχω χρησιμοποιήσει δαντέλες για το σχέδιο
έλατο κεραμικο - μπισκουι
 και φυσικά... είναι όλα φτιαγμένα στο χέρι
κοριτσάκι κεραμικο - μπισκουι

αστέρι μπισκουι

μπότα κεραμικη - μπισκουι


ρόδι κεραμικο - μπισκουι

μανιτάρι κεραμικο - μπισκουι
Καλή εβδομάδα σε όλους και ... καλή σεζόν!
Για πληροφορίες σχετικά με τα κεραμικά μου, μπορείτε να επισκεφθείτε το Lucas ή/και να περάσετε από το κατάστημα (Ελ. Βενιζέλου71, Νέα Ερυθραία) ή/και να μου στείλετε mail στο xristianc@gmail.com 
Δημοσίευση σχολίου