Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βραβειο, παιχνίδι και... ξεκούραση την Κυριακή!


Η φίλη Jenny πριν από ένα μήνα περίπου... (σου ζητώ συγγνώμη Jenny, για την καθυστέρηση, αλλά έχω πνιγεί από υποχρεώσεις...) μου χάρισε ένα βραβειάκι, και την ευχαριστώ θερμά γι΄ αυτό!

Πριν από λίγες μέρες λοιπόν, με κάλεσε να παίξω μαζί σας ένα παιχνίδι ερωτήσεων και... ως γνωστών... εγώ δεν λέω ποτέ όχι στα παιχνίδια, οπότε.. ξεκινώ τις απαντήσεις μου!

1) Αν είχες την ευκαιρία να ξαναζήσεις από την αρχή τι θα ξανάκανες οπωσδήποτε?
Αυτό που θα ξαναέκανα οπωσδήποτε είναι ότι θα μάθαινα γράμματα, και θα αναζητούσα την επαφή με τη δημιουργία.
2) Πιστεύεις στο Θεό?
Πιστεύω στον άνθρωπο και στη δύναμη της ψυχής του.
3) Πόσο κολλημένος με τον υπολογιστή σου είσαι?
Αρκετά... περνάω μπροστά στον υπολογιστή είναι γύρω στις 1-2 ώρες, αλλά αυτό γίνεται καθημερινά, οπότε είναι μάλλον αρκετό...
4) Τι θα άλλαζες στο χαρακτήρα σου?
Αν μπορούσα θα αφαιρούσα λίγο από τον εγωισμό μου... μερικές φορές με παγιδεύει....
5) Πόσο χρόνο από τη ζωή σου διαθέτεις για τους άλλους εποικοδομητικά?
Όσο περισσότερο μου επιτρέπει η ψυχική μου δύναμη.
6) Τι θεωρείς πως είναι ποιο όμορφο σ΄αυτόν τον πλανήτη?
Ο ίδιος ο πλανήτης! Η φύση - η ζωή!
7) Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα , τραγούδι, και λουλούδι?
Το αγαπημένο μου χρώμα... μάλλον το κόκκινο, αν και μερικές φορές τρελαίνομαι και για το τυρκουάζ.
Τραγούδι? Το πρώτο που μου έρχεται είναι ένα βαλς: Τα κύμματα του Δουνάβεως. Είναι το κλασικό κομμάτι που έπαιξα στο ακορντεόν κι ένιωσα περίφανη με τον εαυτό μου!
Λουλούδι: Αγαπώ τις μαργαρίτες και τα χαμομηλάκια (όπου να ΄ναι θα ανθίσουν - η άνοιξη έρχεται με βήμα ταχύ!)
8) Ποια είναι η σχέση σου με τα κατοικίδια?
Τα αγαπώ και στο παρελθόν είχα αρκετά (γατάκια, σκυλάκια, παπαγάλους, τεραπίνες και ψαράκια) Τώρα... σε 65 τετραγωνικά στον τέταρτο όροφο... ίσα που χωράμε εμείς στο σπίτι...
9) Ποια είναι η σχέση σου με τα πετούμενα και ερπόμενα της μαμάς φύσης?
Όλα ΟΚ. Δεν κατάλαβα την ερώτηση... Τα συμπαθώ, τα θαυμάζω και... όταν έχω την ευκαιρία τα φωτογραφίζω...
10) Πόσο Έλληνας είσαι και ...
Πόσο Έλληνας? Απόλυτα. Έχω Κυπριακή καταγωγή και είμαι Ελληνίδα με πολιτογράφηση, που σημαίνει πως ορκίστηκα πίστη στο σύνταγμα και στην πατρίδα για να πάρω την υπηκοότητα.
Είμαι τόσο Ελληνίδα, που σε αυτούς τους καιρούς, και με πολλές δυνατότητες για να φύγω στο εξωτερικό... μένω... και υπομένω... ελπίζοντας πως θα κατορθώσουμε να σηκώσουμε τη χώρα ψηλά, στη θέση που της ανήκει...
11) Τι θα σε παρακινούσε για ένα ταξίδι στη Θεσσαλονίκη?
Έχω βρεθεί στη Θεσσαλονίκη δυο φορές μέχρι τώρα: η πρώτη ήταν με το σχολείο και η δεύτερη - αρκετά χρόνια αργότερα - ένα καλοκαίρι με τον αντρούλη μου για διακοπές. Πέρασα εξαιρετικά και τις δύο φορές, αλλά... δεν ξέρω τι ακριβώς θα με έκανε να έρθω και πάλι. Ίσως αν δεν χρειαζόταν να μετράω τι και που ξοδεύω τα χρήματα που έχω στη διάθεσή μου. Μάλλον αυτό είναι το μοναδικό πράγμα που μας κρατάει όλους μακριά από επισκέψεις στα διάφορα μέρη της χώρας μας...

Ξέρω πως οι κανόνες λένε πως πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου, να χαρίσω το βραβείο σε 10 bloggers και να θέσω 11 νέες ερωτήσεις για να απαντηθούν, αλλά... βλέπω πως αρκετοί έχετε ήδη παίξει και έχετε ήδη λάβει το βραβειάκι, οπότε...
Το βραβείο είναι εδώ! Αρπάξτε το όσοι το θέλετε!
και...
οι ερωτήσεις της Jennys είναι μια χαρά! Μπορείτε λοιπόν, να μπείτε κι εσείς στο παιχνίδι με τις ίδιες ερωτήσεις!
Να είστε όλοι καλά! Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα χρώματα: πως τα φτιάχνουμε και τι σημαίνουν;

Όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό, θέλω να χρησιμοποιήσω διάφορες αποχρώσεις, που είτε δεν τις βρίσκω και τόσο εύκολα στο εμπόριο, είτε δεν με συμφέρει να αγοράσω μια συσκευασία, για να τη χρησιμοποιήσω μονάχα μια φορά, και μετά, να ... ξεραθεί στο μπουκαλάκι μου... Όπως οι περισσότερες από εσάς, έτσι κι εγώ, άλλοτε χρησιμοποιώ ακρυλικά, άλλοτε λαδομπογιές, άλλοτε βερνίκια και φυσικά... τα πυροχρώματα για τον πηλό... Έτσι λοιπόν, αγοράζω κάποια (λίγα χρώματα) και με αυτά, προσπαθώ να πετύχω τις αποχρώσεις που μου χρειάζονται, ανάλογα με την κατασκευή που έχω να φτιάξω. Αυτά τα... μικροπροβλήματα της ζωής μου, με οδήγησαν σε μια μικρή αναζήτηση για το χρώμα, και σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας, για να διευκολύνω κάποιες από εσάς (που έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα), συνδυάζοντας στην ανάρτηση αυτή, και την ερμηνεία των χρωμάτων, όταν αυτά χρησιμοποιούνται στα γούρια και στα φυλαχτά. Το ταξίδι στα χρώματα αρχίζει μελετώντας τον κύκλο του Itten , που τον βλέπετε στο πάνω μέρ

Φτιάχνω μόνη μου λουλούδια

Επανέρχομαι με μια νέα σειρά αναζητήσεων στο διαδίκτυο - αυτή τη φορά με θέμα τα λουλούδια! Λουλούδια από χαρτί, λουλούδια από κλωστές και κορδονάκια - υφασμάτινα λουλούδια Λουλούδια βγαλμένα από τη φαντασία αυτών που τα έφτιαξαν και με οδηγίες ώστε να τα φτιάξουμε κι εμείς! και πάλι - όπου έχω στη διάθεσή μου την πηγή της φωτογραφίας την παραθέτω κάτω από την εικόνα Τριαντάφυλλο από εφημερίδες  Με τη βοήθεια της γνωστής μας ατλακόλ και με αρκετές εφημερίδες, μπορούμε να φτιάξουμε μια πρωτότυπη ανθοδέσμη από τριαντάφυλλα! Μαργαρίτα από πλαστικές σακούλες  Κόβουμε μια πλαστική σακούλα (όχι από τις βιοδιασπώμενες) σε λωρίδες, και με τη βοήθεια ενός καπακιού π.χ. από μαρμελάδα, φτιάχνουμε "εναλλακτικές" μαργαρίτες. Υφασμάτινο λουλουδάκι Ένας πανσές - αλλιώτικος!   Χάρτινα λουλούδια σε διακοσμητική μπάλα Χάρτινα τριαντάφυλλα -  www.homebestprojects.com Λίλιουμ από κουταλάκια πλαστικά -  http:// sherriescustomsdiy.blogspot .ro/search/

Η κορδέλα στο κουτί: ένας εύκολος τρόπος για να το τυλίξουμε!

Το αμπαλάζ είναι κάτι που απασχολεί πολλούς από εμάς, όταν πρόκειται να κάνουμε ένα δώρο. Στο βιντεάκι που φτιάξαμε, σας δείχνουμε έναν απλό τρόπο για να τυλίξετε με κορδέλα ένα κουτί και να φτιάξετε έναν ωραίο φιόγκο για να το στολίσετε. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα tutorials με διάφορα θέματα, σχετικά με τη συσκευασία, την κατασκευή μικροαντικειμένων κλπ. Με χαρά μου θα διαβάσω τα σχόλιά σας για θέματα που σας ενδιαφέρουν, και θα φροντίσω να βρω τρόπο να σας δείξω το "πώς".