Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013

Μανιτάρι - κουμπαράς από πηλό

Ο Μανιταρούλης μου
Πριν από λίγες ημέρες βγήκε από το καμίνι μου ο Μανιταρούλης μου!!!!!
Είναι φτιαγμένος από λευκό πηλό, βαμμένος με πυροχρώματα και υαλωμένος.
Πέρασε τρία ψησίματα στους 1000 βαθμούς κελσίου και τώρα... μου χαμογελάει κάθε πρωί από το ραφάκι του σπιτιού μου!!!!

Ο κεραμικός Μανιταρούλης μου σε πόζες
Είναι ο πρώτος μου κεραμικός κουμπαράς και του έχω ιδιαίτερη αδυναμία!

Σας ευχαριστώ πολύ που περάσατε!!!!
Καλημέρααααααα!

5 σχόλια:

  1. Τέλειος ο μανιταρούλης σου!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοριζικος λοιπον και να γεμισει γρηγορα!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kalimera poli omwrfos o koymparas apo pylo filia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλά μοναδικές οι δημιουργίες σου!!γράφτηκα μέλος και σε περιμένω και απο το δικό μου να με γνωρίσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο κουμπαράς μανιτάρι έγραψε!!καλό απογευματάκι!Κέιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!