Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2008

Καραβάκι - Boat


Το καράβι αποτελεί από μόνο του ένα σύμβολο για το ναυτικό λαό των Ελλήνων. Το τιμόνι και η άγκυρα είναι απαραίτητα για το καλό ταξίδι και το γαλανό είναι το χρώμα της θάλασσας, αλλά και το χρώμα που συμβολίζει την προστασία από το κακό μάτι.
The boat from its own is a symbol for the naval population of Greeks. The wheel and the anchor are necessary for the good trip and blue is the colour of sea, but also the colour that symbolizes the protection from the bad eye.

3 σχόλια:

  1. εγώ στόλισα το καραβάκι. τα επάργυρα εξαρτήματα μου τα φτιάχνει ένας φίλος. εγώ παραγγέλνω το σχέδιο κι εκείνος μου φτιάχνει το καλούπι και το στείνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα! Το καραβάκι είναι το αγαπημένο μου, αν και μάλλον η κουτάλα θα μου ταίριαζε (λόγω μαγειρικής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!