Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Decoupage με ριζόχαρτο: Η πρώτη μας προσπάθεια...

Όπως ίσως ξέρετε, η αδελφή μου Μυρτώ είναι αρκετά (αν όχι πολύ) καλή στο decoupage!
Συχνά μας φτιάχνει διάφορα μοτίβα, όλα γλυκά και ρομαντικά και πάνω σε διάφορες επιφάνειες: Ξύλο, μέταλλο, χάρτινα κουτιά, και τα φανταστικότερα όλων: τα κεραμίδια!




Δεν μας πήρε και πολύ λοιπόν να ... ζηλέψουμε... και να θέλουμε κι εμείς να μάθουμε λίγο περισσότερα πράγματα γι΄ αυτή την τεχνική...
Έτσι, η Τερέζα κι εγώ, αποφασίσαμε να πειραματιστούμε και με τη Μυρτώ στο τηλέφωνο... να ξεκινήσουμε κάτι διαφορετικό: την αγιογραφία με decoupage σε κεραμίδι!
Εδώ βλέπετε το αποτέλεσμα της πρώτης μας προσπάθειας ....



Σε κεραμίδι βυζαντινού τύπου εφαρμόσαμε ριζόχαρτο με την αγιογραφία του Αγίου Τρύφωνα, και τη διακοσμήσαμε με κορδόνι και ένα μεταλλικό κλαδάκι... τα λάθη μας; - Πολλά!



Αλλά ... παρόλα ταύτα, είμαστε αρκετά ικανοποιημένες από την προσπάθειά μας αυτή... και φυσικά... η συνέχεια έρχετε.... και ... θα είναι σίγουρα καλύτερη!

Κι εδώ, με ριζόχαρτο επίσης, decoupage της Μυρτώς: στα μάτια μου τεχνικά άριστο και με πολύ γλυκό θέμα!



Γλυκές - ρομαντικές πινακιδούλες για παιδικό δωμάτιο, μπάνιο ή ακόμα κι ένα πανέμορφο Welcome για το σπίτι!



Όλα αυτά, από τα χεράκια της δασκάλας μας!


Όσο για εμάς...


θα δείτε την πρόοδό μας σύντομα ;)

Σχόλια

  1. Gia thn prwth s prospatheia einai ooola kataplhktika mprabo sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα ωραία.Τα λάθη τα βλέπετε μόνο εσείς. Να είστε επιεικείς με τον εαυτόν σας.Η αρχή είναι πάντα δύσκολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα φτιάξατε!!μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστιανα μου καλημερα!!Πολυ ομορφη και γλυκια η πρωτης σας αποπειρας...ειναι ευκολη η ντεκουπαζ,αρκει να σου αρεσει...μια απορια...απο που πηρατε το ριζοχαρτο του αγ.τρυφωνα και εκεινα τα κοριτσακια για τα καδρακια του μπανιου??πολυ ομορφα τα σχεδιακια τους!!!Συγχαρητηρια και στην "δασκαλα"σας που εκ τηλεφωνου καταφερε να εχει τοοοσο καλο αποτελεσμα!!!Και στις μαθητριες φυσικα,αξιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία!Η συνεργασία σας απέδωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ έχω να πω ότι έγινε τέλειο κι ας ήταν πρώτη φορά! Μου άρεσε πολύ όλη η σύνθεση. Αλήθεια που βρήκατε ριζόχαρτο με τον άγιο Τρύφωνα; Θα με ενδιέφερε πολύ, αφού είναι ο προστάτης του χωριού μας- της Βυτίνας- και το σπίτι μας είναι δίπλα στην εκκλησία Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστούμε όλες για τα καλά σας λόγια και... για την επιείκειά σας!
    Όσον αφορά τα ριζόχαρτα: τα πράγματα είναι πολύ απλά: κάνετε μια αναζήτηση στην google - εικόνες, βρίσκετε αυτό που ψάχνετε, κι έπειτα τυπώνετε σε ριζόχαρτο!
    Βασική λεπτομέρεια: ο εκτυπωτής να είναι laser (οι εκτυπώσεις σε inkjet εκτυπωτές ξεβάφουν) ;)


    Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα μου άρεσε το κεραμιδάκι και να σου πω πολύ καλό και το κλαδάκι...όσο για τα λάθη σας έ! Να μην είναι και τέλειο και σας πιάνει και το μάτι...! Χειροποίητο είναι ...Μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα χρώματα: πως τα φτιάχνουμε και τι σημαίνουν;

Όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό, θέλω να χρησιμοποιήσω διάφορες αποχρώσεις, που είτε δεν τις βρίσκω και τόσο εύκολα στο εμπόριο, είτε δεν με συμφέρει να αγοράσω μια συσκευασία, για να τη χρησιμοποιήσω μονάχα μια φορά, και μετά, να ... ξεραθεί στο μπουκαλάκι μου... Όπως οι περισσότερες από εσάς, έτσι κι εγώ, άλλοτε χρησιμοποιώ ακρυλικά, άλλοτε λαδομπογιές, άλλοτε βερνίκια και φυσικά... τα πυροχρώματα για τον πηλό... Έτσι λοιπόν, αγοράζω κάποια (λίγα χρώματα) και με αυτά, προσπαθώ να πετύχω τις αποχρώσεις που μου χρειάζονται, ανάλογα με την κατασκευή που έχω να φτιάξω. Αυτά τα... μικροπροβλήματα της ζωής μου, με οδήγησαν σε μια μικρή αναζήτηση για το χρώμα, και σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας, για να διευκολύνω κάποιες από εσάς (που έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα), συνδυάζοντας στην ανάρτηση αυτή, και την ερμηνεία των χρωμάτων, όταν αυτά χρησιμοποιούνται στα γούρια και στα φυλαχτά. Το ταξίδι στα χρώματα αρχίζει μελετώντας τον κύκλο του Itten , που τον βλέπετε στο πάνω μέρ

Η κορδέλα στο κουτί: ένας εύκολος τρόπος για να το τυλίξουμε!

Το αμπαλάζ είναι κάτι που απασχολεί πολλούς από εμάς, όταν πρόκειται να κάνουμε ένα δώρο. Στο βιντεάκι που φτιάξαμε, σας δείχνουμε έναν απλό τρόπο για να τυλίξετε με κορδέλα ένα κουτί και να φτιάξετε έναν ωραίο φιόγκο για να το στολίσετε. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα tutorials με διάφορα θέματα, σχετικά με τη συσκευασία, την κατασκευή μικροαντικειμένων κλπ. Με χαρά μου θα διαβάσω τα σχόλιά σας για θέματα που σας ενδιαφέρουν, και θα φροντίσω να βρω τρόπο να σας δείξω το "πώς".

Φτιάχνω μόνη μου λουλούδια

Επανέρχομαι με μια νέα σειρά αναζητήσεων στο διαδίκτυο - αυτή τη φορά με θέμα τα λουλούδια! Λουλούδια από χαρτί, λουλούδια από κλωστές και κορδονάκια - υφασμάτινα λουλούδια Λουλούδια βγαλμένα από τη φαντασία αυτών που τα έφτιαξαν και με οδηγίες ώστε να τα φτιάξουμε κι εμείς! και πάλι - όπου έχω στη διάθεσή μου την πηγή της φωτογραφίας την παραθέτω κάτω από την εικόνα Τριαντάφυλλο από εφημερίδες  Με τη βοήθεια της γνωστής μας ατλακόλ και με αρκετές εφημερίδες, μπορούμε να φτιάξουμε μια πρωτότυπη ανθοδέσμη από τριαντάφυλλα! Μαργαρίτα από πλαστικές σακούλες  Κόβουμε μια πλαστική σακούλα (όχι από τις βιοδιασπώμενες) σε λωρίδες, και με τη βοήθεια ενός καπακιού π.χ. από μαρμελάδα, φτιάχνουμε "εναλλακτικές" μαργαρίτες. Υφασμάτινο λουλουδάκι Ένας πανσές - αλλιώτικος!   Χάρτινα λουλούδια σε διακοσμητική μπάλα Χάρτινα τριαντάφυλλα -  www.homebestprojects.com Λίλιουμ από κουταλάκια πλαστικά -  http:// sherriescustomsdiy.blogspot .ro/search/