Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι εργασίες για το εργαστήρι προχωρούν ολοταχώς!

Όπως ίσως θα ξέρετε, εδώ και αρκετούς μήνες προσπαθώ να οργανώσω ένα εργαστήρι, όπου θα μπορώ τόσο εγώ, όσο και οι φίλοι και πελάτες μας να ... Χειροτεχνούμε (τί άλλο?)
Μετά από πολλές ατυχίες λοιπόν, και φυσικά με το ελάχιστο δυνατό κόστος, φτάσαμε επιτέλους στην τελική ευθεία!
Σημαντικότεροι αντίπαλοι σε όλη αυτή την προσπάθεια ήταν:


  • Το χρήμα. Δυστυχώς (ή ευτυχώς δεν είμαι σίγουρη...) δεν υπήρχε η δυνατότητα να διατεθούν πολλά χρήματα σε αυτό το εγχείρημα.

  • Ο χρόνος. Το κτίριο είναι αρκετά παλιό και ο χώρος ήταν εγκαταλειμμένος για πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα... να θέλει πραγματικά πολύ δουλειά!

  • Ο καιρός. Ναι, ναι, ο καιρός! Δεν σταμάτησε να βρέχει φέτος! Κάθε φορά που ξεκινούσαμε τις εργασίες μόνωσης, μια βροχή τα κατέστρεφε όλα! Και ξανά... και ξανά...
    και μετά... ήρθε η ώρα του ηλεκτρολόγου και του υδραυλικού με όλες τις καθυστερήσεις που αυτό συνεπάγεται...
    Με την πραγματικά αξιομνημόνευτη επιμονή του πατέρα μου (Λουκά) και με τη βοήθεια του εξαδέλφου μου (Φώτη) και του γαμπρού μου (Γιάννη) τελείωσαν τα βασικά! Ο χώρος μονώθηκε, βάφτηκε και στρώθηκε με τσιμέντο.

Στη συνέχεια... αρχίσαμε τα του βάζουμε τα βασικά: ράφια, τραπέζια, και φυσικά... υλικά και εργαλεία για διαφόρων ειδών χειροτεχνήματα!


Σιγά - σιγά λοιπόν ο χώρος γεμίζει, κι ενώ οι εργασίες έξω από το εργαστήρι (στην ταράτσα, και στην είσοδο) εκκρεμούν, και τις έχουν αναλάβει εξ΄ ολοκλήρου οι άντρες της παρέας, ο εργαστηριακός χώρος είναι πλέον έτοιμος και... από την επόμενη εβδομάδα θα μπορεί να φιλοξενήσει φίλους γνωστούς!

Θέλει βέβαια πολλές ώρες δουλειάς ακόμα... αλλά όπως ξέρετε... με τη δουλειά έχω μια πολύ καλή σχέση, κι εγώ και οι φίλοι και συνεργάτες μου ;)
Τη Δευτέρα συναντηθήκαμε οι δασκάλες, οργανώσαμε το πλάνο μας, χωρίσαμε τα μαθήματα σε αυτόνομες ενότητες και... σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να μπορώ να σας το ανακοινώσω!
Εντατική εργασία αυτή την εβδομάδα λοιπόν, και από Δευτέρα θα μπορούμε να ξεκινήσουμε με τα σεμινάριά μας, σε δικό μας, αυτόνομο χώρο, ξεχωριστά από το χώρο του καταστήματος!


Έχω κατενθουσιαστεί! Σήμερα υποτίθεται ότι είχα το ρεπό μου, και από το πρωί είμαι εκεί (δεν κατέβηκα καθόλου στο μαγαζί). Σκούπισμα, καθάρισμα, και... τακτοποίηση των πραγμάτων στα ράφια. Έντυσα το παλιό έπιπλο (φαίνεται στην πάνω φωτογραφία το... χάλι του...) με αυτοκόλλητο. Έντυσα την κούκλα με ύφασμα και της κρέμασα μερικές καρφίτσες με felt (από τα χεράκια μου) και ένα κόσμημα από πλεχτό σύρμα (από τα χεράκια της Τερέζας). Στη συνέχεια έπιασα αυτό το ταμπλό, που προορίζεται για να φιλοξενήσει δείγματα των σεμιναρίων μας, το έντυσα με τσόχα κι άρχισα να του βάζω πραγματάκια.

εεε... και είχε πάει πια 7 το απόγευμα... πείνασα!
και... γύρισα στο σπίτι... φάγαμε... και... έκατσα στον υπολογιστή να σας τα πω!
Η μέρα τελείωσε, νιώθω πολύ κουρασμένη, αλλά συνάμα και μια βαθιά ικανοποίηση που επιτέλους μπήκαμε στην τελική ευθεία!!!!
Αύριο πάλι λοιπόν.... πάω να γεμίσω τις μπαταρίες μου...
καλό βράδυ!

Σχόλια

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!ΦΙΛΙΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή με το καλό!
    Περιμένω το πρόγραμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή! Σου εύχομαι όλο το άγχος η σκασίλα η αναποδιά να γίνουν γέλια δημιουργία και επιτυχία... Έ! Κάνε και κανένα γλυκό για τους άντρες της παρέας νομίζω το αξίζουν ύστερα από τόσο κόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με το καλόοοο!!μπράβοοοο!!!καλή αρχήηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγχαρητήρια!!! πολύ δουλειά αλλά άξιζε τον κόπο!!!
    καλή αρχή σου εύχομαι..και μακαρι να μπορούσα να ερθω από κοντα...αλλά η άτιμη η απόσταση βλέπεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλορίζικο!! Καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια πολλά! Καλή αρχή μιας και η αρχή είναι το μισό του ολόκληρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι, πολύ για σένα..
    Καλές Δημιουργίες..
    Πέρνα να πάρεις ένα βραβείο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλοριζικο να ειναι.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το καλό, καλή αρχή!! Θα γίνει πολύ όμορφο, είμαι σίγουρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα χρώματα: πως τα φτιάχνουμε και τι σημαίνουν;

Όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό, θέλω να χρησιμοποιήσω διάφορες αποχρώσεις, που είτε δεν τις βρίσκω και τόσο εύκολα στο εμπόριο, είτε δεν με συμφέρει να αγοράσω μια συσκευασία, για να τη χρησιμοποιήσω μονάχα μια φορά, και μετά, να ... ξεραθεί στο μπουκαλάκι μου... Όπως οι περισσότερες από εσάς, έτσι κι εγώ, άλλοτε χρησιμοποιώ ακρυλικά, άλλοτε λαδομπογιές, άλλοτε βερνίκια και φυσικά... τα πυροχρώματα για τον πηλό... Έτσι λοιπόν, αγοράζω κάποια (λίγα χρώματα) και με αυτά, προσπαθώ να πετύχω τις αποχρώσεις που μου χρειάζονται, ανάλογα με την κατασκευή που έχω να φτιάξω. Αυτά τα... μικροπροβλήματα της ζωής μου, με οδήγησαν σε μια μικρή αναζήτηση για το χρώμα, και σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας, για να διευκολύνω κάποιες από εσάς (που έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα), συνδυάζοντας στην ανάρτηση αυτή, και την ερμηνεία των χρωμάτων, όταν αυτά χρησιμοποιούνται στα γούρια και στα φυλαχτά. Το ταξίδι στα χρώματα αρχίζει μελετώντας τον κύκλο του Itten , που τον βλέπετε στο πάνω μέρ

Η κορδέλα στο κουτί: ένας εύκολος τρόπος για να το τυλίξουμε!

Το αμπαλάζ είναι κάτι που απασχολεί πολλούς από εμάς, όταν πρόκειται να κάνουμε ένα δώρο. Στο βιντεάκι που φτιάξαμε, σας δείχνουμε έναν απλό τρόπο για να τυλίξετε με κορδέλα ένα κουτί και να φτιάξετε έναν ωραίο φιόγκο για να το στολίσετε. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα tutorials με διάφορα θέματα, σχετικά με τη συσκευασία, την κατασκευή μικροαντικειμένων κλπ. Με χαρά μου θα διαβάσω τα σχόλιά σας για θέματα που σας ενδιαφέρουν, και θα φροντίσω να βρω τρόπο να σας δείξω το "πώς".

Φτιάχνω μόνη μου λουλούδια

Επανέρχομαι με μια νέα σειρά αναζητήσεων στο διαδίκτυο - αυτή τη φορά με θέμα τα λουλούδια! Λουλούδια από χαρτί, λουλούδια από κλωστές και κορδονάκια - υφασμάτινα λουλούδια Λουλούδια βγαλμένα από τη φαντασία αυτών που τα έφτιαξαν και με οδηγίες ώστε να τα φτιάξουμε κι εμείς! και πάλι - όπου έχω στη διάθεσή μου την πηγή της φωτογραφίας την παραθέτω κάτω από την εικόνα Τριαντάφυλλο από εφημερίδες  Με τη βοήθεια της γνωστής μας ατλακόλ και με αρκετές εφημερίδες, μπορούμε να φτιάξουμε μια πρωτότυπη ανθοδέσμη από τριαντάφυλλα! Μαργαρίτα από πλαστικές σακούλες  Κόβουμε μια πλαστική σακούλα (όχι από τις βιοδιασπώμενες) σε λωρίδες, και με τη βοήθεια ενός καπακιού π.χ. από μαρμελάδα, φτιάχνουμε "εναλλακτικές" μαργαρίτες. Υφασμάτινο λουλουδάκι Ένας πανσές - αλλιώτικος!   Χάρτινα λουλούδια σε διακοσμητική μπάλα Χάρτινα τριαντάφυλλα -  www.homebestprojects.com Λίλιουμ από κουταλάκια πλαστικά -  http:// sherriescustomsdiy.blogspot .ro/search/