Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

Χειροποίητο γούρι εμπνευσμένο από τον Νταλί

Δεν ξέρω ακριβώς πως μου συνέβη, αλλά μέσα στο κατακαλόκαιρο, μου ήρθε στο μυαλό το βράδυ της πρωτοχρονιάς.. τότε που φίλοι και γνωστοί μαζεύονται στα σπίτια, τρώνε εκλεκτά φαγητά, γελούν, τραγουδούν, πίνουν λίγο κρασάκι παραπάνω και... παίζουν χαρτιά... Με τέτοιες σκέψεις λοιπόν έφτιαξα αυτό το γούρι, για την αλλαγή του χρόνου: Δυο ζάρια για τυχερές ζαριές, "χρήμα με ουρά", κι ο χρόνος που κυλά ... (στο κορδόνι που έχει τα ζάρια, σκέπτομαι να κρεμάσω το 2011 σε επάργυρο, αλλά δυστυχώς δεν τα έχουμε παραλάβει ακόμα, κι εγώ δεν κρατιόμουν... ήθελα να σας το δείξω!)

Κι εδώ, επίσης το Ρολόι του Νταλί μετρά το χρόνο (και πάλι έχω ένα κορδονάκι με "αναμονή" για την ημερομηνία), σε πιο κλασικό... Πέταλο για την καλοτυχία, ρόδι για την αφθονία, μάτι για τη βασκανία, κι ο χρόνος που κυλά συνεχώς...
Πώς σας φαίνονται;

3 σχόλια:

  1. Χριστιανάκι μου πολύ όμορφα όλα (και οι προηγούμενες αναρτήσεις) εντυπωσιάζομαι με τους συνδυασμούς σου και την σημειολογία τους επίσης.
    Μπράβο, πολύ όμορφες δουλειές και πλούσιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ. ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Χαρά! Σε ευχαριστώ πολύ! Τα λόγια σου είναι πάντα ζεστά κι ενθαρυντικά, σ΄ ευχαριστώ :)
    Καλώς ήρθες angel! Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Όσο για τις δουλειές... ελπίζω... γιατί από ότι ακούω... τώρα αρχίζουν τα δύσκολα ...
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!