Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2010

Γούρια με γυαλί fusion

Τα γυάλινα στοιχεία δίνουν χρώμα με έναν τρόπο σχεδόν μαγικό όταν χρησιμοποιούνται στα γούρια. Τα διακοσμητικά από fusion γυαλί προσφέρουν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα και διατίθενται σε ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων.
Επίσης ο τρόπος που δένουν με τα επάργυρα στοιχεία, το χαμηλό τους κόστος και η δυνατότητα να χρησιμοποιήσει κανείς διαφόρων ειδών κορδόνια και νήματα, είναι μερικοί από τους λόγους που φέτος σκέπτομαι να τα χρησιμοποιήσω σε αρκετά από τα γούρια μου... Καρδιές, πουλάκια, χαρταετοί και πεταλούδες αποτελούν το κεντρικό στοιχείο για τα γούρια αυτής της ανάρτησης, κι όλα έχουν το στοιχείο της ελευθερίας, της αγνής ψυχής, αλλά και της παιδικότητας που όλοι λίγο - πολύ αναζητούμε στη ζωή μας.

Επάργυρα πέταλα, δεκάρες και σπιτάκια έχουν προστεθεί στη διακόσμηση των γουριών αυτών. Επίσης γυάλινα ρόδια, ακρυλικές και γυάλινες χάντρες αλλά και κεραμικά στοιχεία συμμετέχουν στο στολισμό (και το συμβολισμό) τους.

Γούρια σε διάφορα χρώματα, με μεγάλο μέγεθος, ικανά να στολίσουν μια γωνιά του σπιτιού μας.
Αυτά λοιπόν είναι τα πρώτα κομμάτια της φετινής συλλογής με γούρια από γυαλί...

Καλό φθινόπωρο σε όλους, και καλές δημιουργίες!

4 σχόλια:

  1. Χριστιάνα μου, τι ωραίες συνθέσεις είναι αυτές;
    Καλά, ο χαρταετός με ξετρέλλανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικά ειναι όλα!
    μπράβο σου χριστιάννα!!
    το γυαλί με fusion ειναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαρά μου σε ευχαριστώ πολύ! Πράγματι ο χαρταετός ξεχωρίζει, κάτι το απλό του σχήματος, κάτι οι αναμνήσεις, κάτι τα χρώματα... :)

    Χρυσοθέμη, σε ευχαριστώ!Φέτος κάτι έχω πάθει με το γυαλί... (και τον πηλό αλλά δεν σας έχω δείξει ακόμα πολλά πράγματα). Μου αρέσει τόσο πολύ το χρώμα που δίνει στα πράγματα κι ο τρόπος που αντανακλά το φως... σκέφτομαι να κάνω και κάποια μαθήματα, και είμαι σε φάση αναζήτησης...

    Πολύ χαίρομαι που σας αρέσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγω στο χαρταετο κολλησα, αν και ολα ειναι πανεμορφα, αυτο... νομιζω εκανε τη διαφορα.
    οπως παντα σκιζουν οι δημιουργιες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!