Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

Κεραμικό δαχτυλίδι, μια συλλογή κάθε φορά μοναδική

Το κεραμικό κόσμημα, με την ιστορία αιώνων που το συνοδεύει, είναι πραγματικά ξεχωριστό και πολύ μοναδικό.
Τα δαχτυλίδια από πηλό είναι συνήθως μεγάλα, εντυπωσιακά και απόλυτα μοναδικά.
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν, σας δείχνω μερικά από τα κεραμικά δαχτυλίδια που έφτιαξα το τελευταίο διάστημα

















Τα δαχτυλίδια αυτά είναι φτιαγμένα με λευκό πηλό, ψημένο στους 1000 βαθμούς κελσίου δύο ή και τρεις φορές, βαμμένα με πυροχρώματα και υαλωμένα.

7 σχόλια:

  1. Όλα όμορφα αλλά το 1ο μου έκλεισε το μάτι χεχε
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστιάνα μου όλα τέλεια αλλά το ασπρόμαυρο (πρώτο) και το πράσινο απλά τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικα.Το 2ο κλεινει το ματι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμενα πολλα απο αυτα μου ανοιγοκλεισαν τα ματια!!!
    Μ αρεσουν πολυυυυ!!!!!ειδικα το 1 και το 5!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ένα καλύτερο από το άλλο!
    Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Asteri μου το μάτι σου! Την άλλη φορά θα περιμένω να δω για ποιο θα μου πεις ότι σου κάνει "ματάκια". Το πρώτο δαχτυλίδι που πουλήθηκε είναι αυτό!!!!
    bou26bou, το ασπρόμαυρο... πέταξε... αλλά το πράσινο θα σου το δείξω και live όταν περάσεις από το μαγαζί!
    meanan, το δεύτερο; χα χα με έπιασες! Το δεύτερο το κράτησα για τον εαυτό μου....λολ
    misirlou, το 1 και το 5... για το 1 τα έμαθες... όσο για το 5 με παίδεψε λίγο, αλλά το πέτυχα! κάνει λίγο αινιγματικό αυτό με την εφημερίδα ή μόνο εμένα μου φαίνεται;
    Βικυ, και Κατερινα σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!
    Πραγματικά τα κατευχαριστήθηκα αυτά τα δαχτυλίδια!
    Το 1, το 2 και το τελευταίο έχουν τους ιδιοκτήτες τους, τα υπόλοιπα περιμένουν το δαχτυλάκι που θα τα αγαπήσει... κι εγώ... συνεχίζω να φτιάχνω, γιατί... μου αρέσει η διαδικασία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!