Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου 2011

Πήρα καμίνι και ... το εγκαινίασα!!!!!

Όπως σας έχω ξαναπεί, ο πηλός είναι ένα από τα αγαπημένα μου υλικά! Αν και δεν έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που ήρθα σε επαφή με την κεραμική τέχνη, ομολογώ πως αποτελεί μια λατρεμένη (και πολύ χαλαρωτική) απασχόληση.
Στα τέλη του Δεκέμβρη λοιπόν, πήρα την μεγάλη απόφαση και αγόρασα ένα καμίνι κεραμικής. Όμως ο χρόνος που είχα στη διάθεσή μου, αλλά και τα διάφορα που προέκυψαν στη ζωή μου ... με υποχρέωσαν να κάνω υπομονή ...
Τελικά, το Σάββατο το καμίνι μου πύρωσε, κι από τότε ... ψήνω σχεδόν καθημερινά!
Αυτά λοιπόν είναι τα πρώτα - ολόδικά μου δημιουργήματα!!


Αυτοκινητάκια από πηλό. Σκέφτομαι να τα βάλω πάνω σε πασχαλινές λαμπάδες και ... στη θέση της πινακίδας είναι γραμμένο το όνομα του παιδιού που ... θα πάρει τη λαμπάδα!!!

Αργότερα, σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τα αυτοκινητάκια αυτά σε παιδικές μπομπονιέρες...

Η αρκουδίτσα αυτή είναι δημιούργημα της αδελφής μου Μυρτώς (την έφτιαξε όταν ήρθε να μας επισκεφθεί - 20 μέρες πριν, αλλά ... τώρα ψήθηκε...)

Κεραμικές πασχαλίτσες για μπρελόκ ή/και λαμπάδες

Κεραμικά παιδάκια, τρενάκι και χαρταετός. Αυτά τα σκέφτομαι επίσης για πασχαλινές λαμπάδες, και , γιατί όχι, και για μπομπονιέρες αργότερα...


Κεραμικά σπιτάκια, καραβάκι, αρκουδάκι κι ένα μεγάλο μοτιφ με σφραγιδούλα

Κεραμικά κουμπιά - στρογγυλά και τετράγωνα, αλλά και μια σειρά από κουμπιά - παπαρούνες

Κεραμικά ζωάκια (αγαπημένο θέμα!)

και ... μελισσούλες!

... και κοριτσάκια!

και τέλος ... δύο κεραμικά δαχτυλίδια!
Είμαι ευτυχής!!!!
Περιττό να σας πω το πόση αγωνία είχα την πρώτη φορά που θα άνοιγα το καμίνι μου... αλλά - και τι τρελή χαρά όταν αντίκρισα τα πρώτα δημιουργήματά μου! Απίστευτο συναίσθημα!
Πραγματικά, χαίρομαι τόσο πολύ που μπορώ να το μοιράζομαι μαζί σας!!!!

18 σχόλια:

  1. Αχ τι τελεια !!! και εγω ονειρευομαι ενα φουρνο πορσελανησ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο το καμίνι. Υπέροχες οι δημιουργίες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wow!!μπράβο σου!!! η αληθεια είναι ότι το καμίνι σου πήρε φωτιά!!!
    υπέροχες δημιουργίες...περιμένω να τις δω σε χρήση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ιδέα με τα αυτοκινητάκια που θα γράφουν ονομα είναι καταπληκτική!Όλα όσα έφτιαξες είναι πανέμορφα , αλλά τα αυτοκινητάκια και τα ζωάκια είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ..ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι απίστευτα!!!Το ένα καλύτερο απο το άλλο!Και μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε τόσες κατασκευές!!!!Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι όλα ένα κι ένα... απλά πανέμορφα!!! Καλορίζικο το καμίνι σου... εύχομαι να μη σταματήσει ποτέ να ψήνει τα τόσο όμορφα έργα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με λίγο πηλό, την συμβολή των μαγικών σου χεριών και της ανεξάντλητης φαντασίας σου ..... Είναι απλά καταπληκτικά!! Συγχαρητήρια κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε, οπότε ολοκληρώθηκε το σετ, που λένε! Ποιος σε πιάνει, τώρα! Είναι όλα υπέροχα, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το δίκιο σου χαίρεσαι,είναι υπέροχα,το ένα καλύτερο από το άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανεμορφα ειναι ολα.Και τι ωραια που γυαλιζουν!!Παλι δημιουργησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όλα είναι υπέροχα!!!ειδικά το τελευταίο δαχτυλίδι είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια Χριστιάνα έχω ξετρελαθεί!
    μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γερακίνα, να τον πάρεις! Είναι απίστευτη η χαρά την ώρα που ανοίγει!!!!!!!

    Χρυσά Σταχυα, σε ευχαριστώ πολύ!!!

    Ελευθερία, σε ευχαριστώ πολύ!!! Δεν θα αργήσω ;)

    Νίκη, σε ευχαριστώ! κι εμένα μου αρέσουν πολύ! Ελπίζω να δουλέψουν κι όλας (χα χα)

    foufoula, ευχαριστώ!!!

    Craftfairies, σε ευχαριστώ!!! Ας τα, και δεν ξέρω τι να πρωτοκάνω: να τα βάλω στις λαμπάδες - να τα κάνω μπομπονιέρες, να μην κάνω τίποτα και να φτιάξω κι άλλα σχέδια - έχω πελαγώσει μέσα στον ενθουσιασμό μου!

    Kiki, σε ευχαριστώ πολύ - πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. bou26bou, σε ευχαριστώ!!! Μην ξεχάσεις να φέρεις και τα δικά σου να τα ψήσουμε ;)

    Evagelia έχεις δίκιο: τώρα ολοκληρώθηκε το σετ ;)

    Δεσποινα, να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!

    Marina, σε ευχαριστώ!

    Eudokia, ευχαριστώ πολύ! Μου αρέσουν τόσο πολύ τα κεραμικά δαχτυλίδια!!!

    Mina, σε ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αααα ζηλεύω... Καλοτάξειδος, όχι, καλοφόρετος, ε όχι... καλόψηστος, ξέρεις εσύ!!!! Με υγεία πραγματικά να τον χαρείς και να ψήσεις χιλιάδες έργα τέχνης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία δουλειά!
    Και εγώ ξεκίνησα πρόσφατα. Μπορείς να μου πεις από που πήρες τον φούρνο;
    Και γενικά τι πρέπει προσέξω σε τιμή και προδιαγραφές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κυπρίνε, καλή συνέχεια στις κεραμο - δημιουργίες σου! Πραγματικά η λάσπη είναι μαγική!
    Εγώ, το δικό μου το πήρα από το Ράμφο, στη Λυκόβρυση, αλλά ξέρω πως στα καμίνια ειδικεύεται ο Μπόνης, στο Κρυονέρι Αττικής. Αν βρίσκεσαι στην Αττική, ρίξε μια ματιά και στους δύο για να αποφασίσεις... Και οι δύο έχουν καλά μηχανήματα, και θα σε κατατοπίσουν, ανάλογα με τις ανάγκες σου.
    Αν θέλεις στείλε μου mail στο xristianc@gmail.com για περισσότερες λεπτομέρειες.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!