Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

Χειροποίητα σκουλαρίκια


Αναζητώντας έναν τρόπο να κρεμάσω τα σκουλαρικάκια μου, κατέληξα στο μακετόχαρτο!
με αυτό, έφτιαξα δυο σταντ, και... κρέμασα τα σκουλαρικάκια που έχω στο μαγαζί, σε σύρματα με μανταλάκια - κάτι σαν μπουγάδα με σκουλαρίκια


και τώρα που βλέπω πως η ιδέα αυτή είναι ικανοποιητικά λειτουργική: θα φτιάξω και μια ντουλαπίτσα/ μπιζουτιέρα για τα σκουλαρίκια μου στο σπίτι!
Αύριο θα ξεκινήσω - και σύντομα θα έχετε νέα μου σχετικά με αυτό
Σας ευχαριστώ που περάσατε!
Καλές δημιουργίες!!

3 σχόλια:

  1. Και είναι όλα τακτοποιημένα και όμορφα τοποθετημένα.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ έξυπνη και πρακτική ιδέα!! Νομίζω θα το προσπαθήσω και εγώ. Καλό βράδυ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα που φαίνονται όλα τα σκουλαρίκια σου συμμαζεμένα και σε σειρά!!! Υπέροχη κατασκευή!! Και μου αρέσανε πολύ τα μικρά μανταλάκια!! Πολύ γλυκούλια!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!