Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δωράκι για felt - lovers! Giveaway!!!

Όπως σας είχα υποσχεθεί λοιπόν, έρχομαι αυτή την εβδομάδα, με ένα Giveaway για εσάς που θέλετε να πειραματιστείτε με το felting!
Αυτή τη φορά ο νικητής/ νικήτρια θα είναι ένας και το δωράκι του θα είναι:

  • 1 πράσινο σαπούνι για να πειραματιστεί με την τεχνική του felting με σαπούνι και τριβή (οδηγίες για την τεχνική θα βρείτε εδώ)

  • μαλλί μερινό σε τέσσερα χρώματα (λευκό, μαύρο, καφέ και πράσινο λαδί)

  • μια βελόνα κατάλληλη για felting, για να δοκιμάσετε την τεχνική με τη βελόνα (οδηγίες για την εφαρμογή της τεχνικής θα βρείτε εδώ)

  • ένα σφουγγάρι για τα πρώτα σας βήματα στο felting (αυτό δεν το φωτογράφισα, αλλά θα είναι μέσα στο πακέτο!)


  • Τρεις παραμάνες και δύο βάσεις για δαχτυλίδια για να μετατρέψετε σε κοσμήματα τις πρώτες σας felto - δημιουργίες!

Το μόνο ζητάω από εσάς, είναι να μου αφήσετε ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση!

...και... αν υπάρχει κάποια τεχνική για κατασκευές που σας ενδιαφέρει και θα θέλατε να δείτε το πως γίνετε, ευκαιρία είναι: πείτε μου την απορία σας, και θα βρω τον τρόπο να τη λύσουμε... (έτσι για να εκμεταλλευτούμε την επικοινωνία μας και να μου δώσετε ένα ακόμη κίνητρο για δημιουργικές αναζητήσεις)

Όσοι από εσάς είστε "ανώνυμοι", παρακαλώ σημειώστε στο σχόλιό σας το όνομά σας για να μπορέσω να το βάλω στην κλήρωση...

Οι συμμετοχές θα γίνονται δεκτές έως και την Παρασκευή 19/11/2010 και η κλήρωση (και ανάρτηση) θα γίνει το Σάββατο 20/11/2010

Ευχαριστώ που με παρακολουθείτε!!!

Καλές δημιουργίες!!!!!

Σχόλια

  1. Ας κάνω εγώ την αρχή λοιπόν...Η κατασκευή αυτή που φαίνεται αρκετά δυσκολη. Εσύ βέβαια το φτιαχνεις τόσο επιδέξεια!
    Επίσης θα ήθελα πληροφορίες για το πως μπορώ να φτιάξω κερακια με την τεχνική της χαρτοπετσέτας. Ξέρεις που μπορώ να μάθω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν λεω οτι εισαι μεγαλη ξελογιαστρα (με την καλη εννοια παντα) ξερω τι λεω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Ολες οι δημιουργίες σου είναι πραγματικά ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες ,μακάρι να μπορούσα να καταπιαστώ με ολα...
    Να είσαι καλά και να δίνεις πάντα θετική ενεργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να τα κερδίσω γιατί έχω κοιτάξει εδώ στην πόλη μου και δεν έχουν μαλλί κατάλληλο για felting :-(
    Αν είχε, δεν το συζητώ, θα είχα φτιάξει ήδη τις χάντρες, τις λατρεύω!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καιρό το φλερτάρω το felting χωρίς ακόμη να το πάρω απόφαση να το δοκιμάσω! Λες να είναι αυτή η αφορμή....:)
    Να σαι καλά παντως Χριστιάννα και να συνεχίζεις να μας δείχνεις ωραία πραγματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες αλλά και τεχνικές που μας δείχνεις και μας βάζεις στο τριπάκι να τις δοκιμάσουμε. Να είσαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημέρα! Χαίρομαι πολύ που σε ανακάλυψα! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ ξελογιαστικό το μπλόγκ σου. Θα ήθελα να μου πείς πως έγινε η βάση στο μπαουλάκι και στον καθρέφτη που διακόσμησε η μαμά σου με την τεχνική της χαρτοπετσέτας. Είναι απλά βαμμένο ή είναι κι αυτό με χαρτοπετσέτα;;;
    Απ΄οτι φαίνεται θα καθυστερήσω για να διαβάσω τις παλιές αναρτήσεις σου
    Χάρηκα που σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καιρό σε παρακολουθώ γιατί μου αρέσει και μένα να ασχολούμαι με διάφορα, αλλά με το felting δεν έτυχε ακόμα, ίσως γιατί μου φαίνεται λίγο χρονοβόρο ......
    Να είσαι καλά και πάντα δημιουργική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστιάνα μου...με βάζεις σε πειρασμό! Αν αρχίσω να ασχολούμαι και με το felting θα ξεχνάω και να φάω! (...αν και αυτο δεν το ξεχνάω ποτε!)

    Φιλάκια κι ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. marina, θα φροντίσω για ένα tutorial μέσα στο μήνα για την τεχνική της χαρτοπετσέτας, κι αφού βάζεις την ιδέα: θα το κάνουμε σε κερί!

    χα χα Δημιουργία! Δεν φταίω εγώ ξέρεις... τα υλικά με γαργαλάνε... (ξέρεις εσύ από τέτοια, από ότι βλέπω το παθαίνεις κι εσύ αυτό!)

    Να είσαι καλά Astil, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! αλλά οφείλω να ομολογήσω, ότι το σύρμα... δεν το κατέχω όπως εσύ! Είσαι μια καλλιτεχνική φύση, και σιγά - σιγά βλέπω μας το δείχνεις κι από το blog σου!!!

    Ιανειρα, ελπίζω κι εγώ να κερδίσεις, αλλά από την άλλη κι αν δεν κάτσει - μου ζητάς τα χρώματα που θέλεις, και θα σου τα στείλω... ας περιμένουμε την κλήρωση, και βλέπουμε!

    Sofia, πάντα υπάρχει μια αφορμή για να καταπιαστούμε με κάτι! Πάντως πραγματικά είναι ενδιαφέρον υλικό (και να φανταστείς ότι η επαφή μου με αυτό άρχισε μόλις πριν από 3 εβδομάδες!)

    boubou, εσύ είσαι από μόνη σου μέσα σε ένα τρυπάκι συνεχώς! Δείξε και στα κορίτσια τη δουλειά σου: σύρμα - μαλλί - χάντρες, τα πάντα υποτάσσονται στα χέρια σου και γίνονται αριστουργήματα!

    Emmanouela, καλώς ήρθες!!!

    RedHat, καλώς ήρθες! Το μπαουλάκι, πρώτα το έξησε (για να φύγει το χρώμα και λούστρο που είχε από παλιά), μετά το αστάρωσε, το έβαψε και μετά έκανε κρακελέ και τέλος τη χαρτοπετσέτα. ;) Θέλει τη δουλίτσα του, αλλά το απότέλεσμα πάντα σε ανταμοίβει!

    Ανθούλα, θέλει λίγο χρόνο η βελόνα, αλλά οι μπαλίτσες γίνονται εύκολα - αφού δουλεύει το πλυντήριο ;)

    Oscoul, σε ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και εγώ δεν έχω συγκεντρώσει ακόμη τα υλικά για να ξεκινήσω το felting..
    Η αρχή πάντως έγινε ;)
    Να είσαι καλά!!

    @Χρυσοβαλάντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ....ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ..ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ?
    ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. drosostalitsa, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να ασχοληθείς και με το felting! άλλωστε με το ταλέντο σου, σίγουρα το felting θα είναι ένας ακόμη θησαυρός στα χέρια σου!!!

    Φωτεινή Ελπίδα, δοκίμασες! πως νιώθεις με το υλικό; πολύ θα χαρώ να μάθω πως... του "παίρνεις τον αέρα"...

    Μαρία, είναι μια πολύ καλή ιδέα! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. oscoul, κάποια βλακεία έκανα προσπαθώντας να διαγράψω ένα δικό μου σχόλιο που καταχωρήθηκε δύο φορές, και διέγραψα το δικό σου. Αν θέλεις ξανακάνε ένα...
    Όπως και να έχει το όνομά σου θα το βάλω στην κλήρωση, γιατί το λάθος είναι δικό μου...
    Συγγνώμη... δεν ξέρω πως την έκανα αυτή την κοτσάνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι τελεια δωρακια χριστιανα μου!!σου εστειλα μολις κι ενα μειλ!
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρακολουθώ -μέχρι στιγμής-σε θεωρητικό επίπεδο το felting και ελπίζω ότι αν κερδίσω το τόσο όμορφο δώρο που μας προσφέρεις,θα είναι για μένα ένα ξεκίνημα και για πρακτική ενασχόλιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ χρήσιμο δωράκι, τα χαιρετίσματα μου στην Μυρτώ απο Ριρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ χρήσιμη η προσφορά σου, σε ευχαριστούμε από καρδιάς! Μακάρι να κερδίσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα μπω κι εγώ στην κλήρωση γιατί έχω πάρει την απόφαση ν αρχίσω φέλτινγκ κάποια στιγμή!!!Καλή επιτυχία σ όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα! Είμαι λάτρης του felting και μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου. Δεν είναι πραγματικά πολύ απολαυστικό όταν μετά από τόσο "κάρφωμα" με τη βελόνα, φτιάχνεις κάτι ωραίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ τι ωραία! Εδώ και καιρό λέω να ασχοληθώ αλλά όλο κάτι προκύπτει! Ελπίζω να είμαι η τυχερή! Σε ευχαριστώ για τις υπέροχες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στο blog σου ειδα για πρωτη φορά την τεχνική του needle felting και ξετρελαθηκα. Πήρα κι εγω μαλλιά αλλα δεν ειναι σαν τα δικα σου πως τα ζηταω ακριβώς και που τα βρισκω?Μένω Θεσσαλονίκη και δεν εχει πολλα μαγαζια με τετοια είδη. Θα ηθελα να μαθω πως γίνονται τα κουκλάκια-ζωακια από felting. Εχω δει βιντεακια αλλα οι οδηγίες σου ειναι πιο κατανοητές. Συνέχισε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα χρώματα: πως τα φτιάχνουμε και τι σημαίνουν;

Όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό, θέλω να χρησιμοποιήσω διάφορες αποχρώσεις, που είτε δεν τις βρίσκω και τόσο εύκολα στο εμπόριο, είτε δεν με συμφέρει να αγοράσω μια συσκευασία, για να τη χρησιμοποιήσω μονάχα μια φορά, και μετά, να ... ξεραθεί στο μπουκαλάκι μου... Όπως οι περισσότερες από εσάς, έτσι κι εγώ, άλλοτε χρησιμοποιώ ακρυλικά, άλλοτε λαδομπογιές, άλλοτε βερνίκια και φυσικά... τα πυροχρώματα για τον πηλό... Έτσι λοιπόν, αγοράζω κάποια (λίγα χρώματα) και με αυτά, προσπαθώ να πετύχω τις αποχρώσεις που μου χρειάζονται, ανάλογα με την κατασκευή που έχω να φτιάξω. Αυτά τα... μικροπροβλήματα της ζωής μου, με οδήγησαν σε μια μικρή αναζήτηση για το χρώμα, και σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας, για να διευκολύνω κάποιες από εσάς (που έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα), συνδυάζοντας στην ανάρτηση αυτή, και την ερμηνεία των χρωμάτων, όταν αυτά χρησιμοποιούνται στα γούρια και στα φυλαχτά. Το ταξίδι στα χρώματα αρχίζει μελετώντας τον κύκλο του Itten , που τον βλέπετε στο πάνω μέρ

Η κορδέλα στο κουτί: ένας εύκολος τρόπος για να το τυλίξουμε!

Το αμπαλάζ είναι κάτι που απασχολεί πολλούς από εμάς, όταν πρόκειται να κάνουμε ένα δώρο. Στο βιντεάκι που φτιάξαμε, σας δείχνουμε έναν απλό τρόπο για να τυλίξετε με κορδέλα ένα κουτί και να φτιάξετε έναν ωραίο φιόγκο για να το στολίσετε. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα tutorials με διάφορα θέματα, σχετικά με τη συσκευασία, την κατασκευή μικροαντικειμένων κλπ. Με χαρά μου θα διαβάσω τα σχόλιά σας για θέματα που σας ενδιαφέρουν, και θα φροντίσω να βρω τρόπο να σας δείξω το "πώς".

Φτιάχνω μόνη μου λουλούδια

Επανέρχομαι με μια νέα σειρά αναζητήσεων στο διαδίκτυο - αυτή τη φορά με θέμα τα λουλούδια! Λουλούδια από χαρτί, λουλούδια από κλωστές και κορδονάκια - υφασμάτινα λουλούδια Λουλούδια βγαλμένα από τη φαντασία αυτών που τα έφτιαξαν και με οδηγίες ώστε να τα φτιάξουμε κι εμείς! και πάλι - όπου έχω στη διάθεσή μου την πηγή της φωτογραφίας την παραθέτω κάτω από την εικόνα Τριαντάφυλλο από εφημερίδες  Με τη βοήθεια της γνωστής μας ατλακόλ και με αρκετές εφημερίδες, μπορούμε να φτιάξουμε μια πρωτότυπη ανθοδέσμη από τριαντάφυλλα! Μαργαρίτα από πλαστικές σακούλες  Κόβουμε μια πλαστική σακούλα (όχι από τις βιοδιασπώμενες) σε λωρίδες, και με τη βοήθεια ενός καπακιού π.χ. από μαρμελάδα, φτιάχνουμε "εναλλακτικές" μαργαρίτες. Υφασμάτινο λουλουδάκι Ένας πανσές - αλλιώτικος!   Χάρτινα λουλούδια σε διακοσμητική μπάλα Χάρτινα τριαντάφυλλα -  www.homebestprojects.com Λίλιουμ από κουταλάκια πλαστικά -  http:// sherriescustomsdiy.blogspot .ro/search/