Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βραχιόλια με felting και κουμπιά...

Ότι κόλλησα λίγο με το felting, το καταλάβατε φαντάζομαι...
και τα βραχιόλια... πραγματικά μου αρέσουν πάρα πολύ! Ζεσταίνουν τόσο γλυκά τον καρπό, ενώ ταυτόχρονα τα βρίσκω πανέμορφα!
Σας δείχνω λοιπόν, μερικές ακόμη από τις δημιουργίες μου με felt...











μαλλί μερινό, κουμπιά, τρέσσες και κλωστές για κέντημα, όλα μαζί και φυσικά πολλά τσιμπιματάκια στο μαλλί (μα πάρα πολλά!) και... τα αποτελέσματα τα βλέπετε!
πως σας φαίνονται;

Σχόλια

  1. Καλως σε βρηκα!!! πανεμορφα ειναι οσα δημιουργης!!μπραβο!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφα τα βραχιόλια σου, έχεις κάνει πολύ ωραία και προσεγμένη δουλειά. Εάν τα έχεις κάνει με την τεχνική της βελόνας, σίγουρα τα τσιμπήματα ήταν πολλά... Αυτού του είδους τις κατασκευές με felt, θα μπορούσες να τις κάνεις καλύτερα με νερό και σαπούνι (τη βάση) και μετά κάποιες λεπτομέρειες με τη βελόνα. Κι εγώ είχα ξεκινήσει με τη βελόνα, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι προτιμότερη, νομίζω, η άλλη τεχνική. φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία τα βραχιόλια, χειμωνιάτικα!!
    Ήρθα να σε προσκαλέσω σε παιχνιδάκι. Έλα http://aneraida.blogspot.com/2010/11/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο και πάλι μπράβο!!!
    Δεν θα το πιστέψεις αλλά πήγα και πήρα επιτέλους μαλλί και κάτι άρχισα να κανω....Θα τ ανεβάσω κάποια στιγμή!!!Είσαι η έμπνευση και η ελπίδα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!
    Καλώς ήρθες lourdi!!
    Evagelia, μάλλον έχεις δίκιο... το σκεφτόμουν προχθές, αλλά δεν είχα στο σπίτι το πλαστικό με τις φυσαλίδες... κι έκατσα και τα έκανα με τη βελόνα... Αλλά θα το δοκιμάσω αυτό που λες, γιατί μάλλον θα έχω ευκολότερο και ίσως καλύτερο αποτέλεσμα... Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση!!!!

    Ανεράιδα... σου έρχομαι!

    Miss Poppy, θα περιμένω με χαρά να δω τα αποτελέσματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστιάνα μου, δε νομίζω ότι είναι απολύτως απαραίτητο το υλικό με τις κυψέλες αέρα που ίσως βλέπεις στα βιντεάκια του youtube (εγώ τουλάχιστον από εκεί έμαθα...). Τις μικρές κατασκευές μπορείς να τις κάνεις στο χέρι, πάνω σε ένα τραπέζι ή σε μια λεκάνη πλαστική. εάν βρω κάποιο κατατοπιστικό βιντεο, θα στο στειλω. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστιάνα μου, δε νομίζω ότι είναι απολύτως απαραίτητο το υλικό με τις κυψέλες αέρα που ίσως βλέπεις στα βιντεάκια του youtube (εγώ τουλάχιστον από εκεί έμαθα...). Τις μικρές κατασκευές μπορείς να τις κάνεις στο χέρι, πάνω σε ένα τραπέζι ή σε μια λεκάνη πλαστική. εάν βρω κάποιο κατατοπιστικό βιντεο, θα στο στειλω. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι από τη Λευκάδα;;; είδα το άλλο σου ιστολόγιο. Είμαι Λευκαδίτισσα, γι΄ αυτό σε ρωτάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανεμορφα ολα και ευκολοφορετα !
    Καλως σε βρηκα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΕΛΙΚΑ καθε φορα ανακαλυπτω και μια καινουργια δυνατοτητα του felt!
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΥΛΙΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαντάζομαι ότι θα είναι και στο χέρι τέλεια εκτός από πολύ ζεστά! Ζώνη έχεις επιχειρήσει να κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Evagelia, θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή αυτό που λες... ακούγετε ευκολότερο ή τουλάχιστον μοιάζει να χρειάζεται λιγότερο χρόνο... σε ευχαριστώ!!!!

    Anastasia, καλώς ήρθες!!

    misirlou, αυτό παθαίνω κι εγώ :))

    olivetreegirl, σε ευχαριστώ!!

    Marina, πράγματι είναι πολύ ζεστά! τη ζώνη τη σκεφτόμουνα αλλά με τόσες ώρες που μου τρώει το κάθε βραχιόλι... δίστασα... Θα δοκιμάσω τον τρόπο που προτίνει η Evagelia, κι αν μου πετύχει... θα προχωρήσω και στη ζώνη!

    καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Evagelia, το πρόσεξα πως είσαι από Λευκάδα, και να σου πω την αμαρτία μου... αν δεν τα καταφέρω με το σαπούνι να κάνω βραχιόλια... θα σε αναζητήσω στο νησί (χε χε)
    Ο άντρας μου είναι από Λευκάδα, κι έτσι πηγαίνω κάθε καλοκαίρι για ένα μήνα στο νησί...
    Ελπίζω πως θα βρούμε τρόπο να τα πούμε το καλοκαίρι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα χρώματα: πως τα φτιάχνουμε και τι σημαίνουν;

Όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό, θέλω να χρησιμοποιήσω διάφορες αποχρώσεις, που είτε δεν τις βρίσκω και τόσο εύκολα στο εμπόριο, είτε δεν με συμφέρει να αγοράσω μια συσκευασία, για να τη χρησιμοποιήσω μονάχα μια φορά, και μετά, να ... ξεραθεί στο μπουκαλάκι μου... Όπως οι περισσότερες από εσάς, έτσι κι εγώ, άλλοτε χρησιμοποιώ ακρυλικά, άλλοτε λαδομπογιές, άλλοτε βερνίκια και φυσικά... τα πυροχρώματα για τον πηλό... Έτσι λοιπόν, αγοράζω κάποια (λίγα χρώματα) και με αυτά, προσπαθώ να πετύχω τις αποχρώσεις που μου χρειάζονται, ανάλογα με την κατασκευή που έχω να φτιάξω. Αυτά τα... μικροπροβλήματα της ζωής μου, με οδήγησαν σε μια μικρή αναζήτηση για το χρώμα, και σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας, για να διευκολύνω κάποιες από εσάς (που έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα), συνδυάζοντας στην ανάρτηση αυτή, και την ερμηνεία των χρωμάτων, όταν αυτά χρησιμοποιούνται στα γούρια και στα φυλαχτά. Το ταξίδι στα χρώματα αρχίζει μελετώντας τον κύκλο του Itten , που τον βλέπετε στο πάνω μέρ

Η κορδέλα στο κουτί: ένας εύκολος τρόπος για να το τυλίξουμε!

Το αμπαλάζ είναι κάτι που απασχολεί πολλούς από εμάς, όταν πρόκειται να κάνουμε ένα δώρο. Στο βιντεάκι που φτιάξαμε, σας δείχνουμε έναν απλό τρόπο για να τυλίξετε με κορδέλα ένα κουτί και να φτιάξετε έναν ωραίο φιόγκο για να το στολίσετε. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα tutorials με διάφορα θέματα, σχετικά με τη συσκευασία, την κατασκευή μικροαντικειμένων κλπ. Με χαρά μου θα διαβάσω τα σχόλιά σας για θέματα που σας ενδιαφέρουν, και θα φροντίσω να βρω τρόπο να σας δείξω το "πώς".

Φτιάχνω μόνη μου λουλούδια

Επανέρχομαι με μια νέα σειρά αναζητήσεων στο διαδίκτυο - αυτή τη φορά με θέμα τα λουλούδια! Λουλούδια από χαρτί, λουλούδια από κλωστές και κορδονάκια - υφασμάτινα λουλούδια Λουλούδια βγαλμένα από τη φαντασία αυτών που τα έφτιαξαν και με οδηγίες ώστε να τα φτιάξουμε κι εμείς! και πάλι - όπου έχω στη διάθεσή μου την πηγή της φωτογραφίας την παραθέτω κάτω από την εικόνα Τριαντάφυλλο από εφημερίδες  Με τη βοήθεια της γνωστής μας ατλακόλ και με αρκετές εφημερίδες, μπορούμε να φτιάξουμε μια πρωτότυπη ανθοδέσμη από τριαντάφυλλα! Μαργαρίτα από πλαστικές σακούλες  Κόβουμε μια πλαστική σακούλα (όχι από τις βιοδιασπώμενες) σε λωρίδες, και με τη βοήθεια ενός καπακιού π.χ. από μαρμελάδα, φτιάχνουμε "εναλλακτικές" μαργαρίτες. Υφασμάτινο λουλουδάκι Ένας πανσές - αλλιώτικος!   Χάρτινα λουλούδια σε διακοσμητική μπάλα Χάρτινα τριαντάφυλλα -  www.homebestprojects.com Λίλιουμ από κουταλάκια πλαστικά -  http:// sherriescustomsdiy.blogspot .ro/search/