Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010

Δαχτυλίδια από πηλό: Τα πρώτα μου!

Το πρώτο μου δαχτυλίδι από πηλό! Είναι το καμάρι μου, και στην πραγματικότητα.. ήταν... λίγο πριν μου έπεσε... κι έσπασε... αλλά ξέρετε... Τώρα πια δεν πειράζει! Τώρα ξέρω το πως θα μου φτιάξω ένα άλλο!
Και θα το κάνω!


Ένα δαχτυλίδι Παπάκι, φτιαγμένο για την αδελφή μου, Τερέζα!

Κι ένα δαχτυλίδι Μάτι, επίσης για την Τερέζα!
...Εκείνη δεν τα έχει σπάσει... ακόμα...
Αλλά αυτό αποτελεί ένα ακόμη μαγικό κομμάτι στον κόσμο του πηλού: είναι σκληρός σαν πέτρα, και σπάει σαν πέτρα. Είναι ζεστός και φθαρτός, όπως κι εμείς άλλωστε!
Πώς σας φαίνονται;

4 σχόλια:

  1. Μου έδωσς ιδέα τι να κάνω αύριο χεχεχε έχω πηλό :)
    όμορφα ... είδικά το πρώτο που σου έσπασε :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τί ομορφα που είναι!! το παπάκι ειδικά το λάτρεψα..
    δεν πάει άλλο, κάθε λίγο και λιγάκι μου δίνετε ιδέες για νέα εγχειρήματα!! θα μείνω άφραγκη σε λίγο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα αυτα τα χερια ειναι ιδανικα για επιδειξη δαχτυλιδιων. πανεμορφα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!