Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γούρια με στεφανάκι για τη νέα χρονιά

 Τα στεφάνια και οι κύκλοι αποτελούν σύμβολα του απείρου, του συνεχώς επαναλαμβανόμενου, του διαρκούς και δίχως τέλος, και συχνά χρησιμοποιούνται ως κεντρικό στοιχείο σε γούρια, αφού θέλουμε οι ευχές μας να κρατούν για πάντα...
 Για τα γούρια μου, χρησιμοποιώ στεφάνια με φυτά (προτιμώ καρποφόρα, όπως τα ρόδια ή και τα γκυ για να συμβολίζω την αφθονία και τη γονιμότητα), αλλά και σκέτα στεφάνια με σύρμα ή ευχές ή και ζωάκια, όπως πουλιά, και τάρανδοι
 Μου αρέσει να τα στολίζω με πολλές χάντρες και κορδόνια και κορδέλες, να έχουν τον αέρα τους και μια κίνηση που να τα κάνει να μοιάζουν ζωντανά
 μου αρέσει επίσης να διατηρούν ένα βαθμό παιδικότητας, και γι΄ αυτό αποφεύγω τα μονόχρωμα (και μονότονα) γούρια...
 και φυσικά... χρησιμοποιώ διαφόρων ειδών φυλαχτά, όπως πέταλα, καρδιές, ρόδια, τριφύλλια, νομίσματα, ματάκια, σταυρούς, κλπ.
 Προσπαθώ σε κάθε γούρι, να δίνω μια και μοναδική ταυτότητα, να προορίζεται για έναν άνθρωπο, και να μπορεί να εκφράσει ευχές κι ελπίδες για τον καθένα ξεχωριστά.
 Βέβαια, δεν μπορώ κάποιες φορές να αποφύγω τις επαναλήψεις, τόσο γιατί τα υλικά και τα σχέδια που έχω στη διάθεσή μου είναι πεπερασμένα, όσο και γιατί η ανάγκη της παραγόμενης ποσότητας είναι τέτοια, που δυσκολεύομαι να είμαι απόλυτα μοναδική κάθε φορά, αλλά φαντάζομαι... πως μπορείτε να δείτε πως το κάθε γουράκι είναι διαφορετικό από τα άλλα με τον τρόπο του...
... κι ελπίζω να διατηρώ την περιέργειά σας ακόμα ζωηρή για το πόσα γούρια θα σας δείξω φέτος :)
Βλέπετε... δεν έχω τελειώσει ακόμα...
Ραντεβού, αύριο πάλι!

και για εσάς που θέλετε να τα δείτε μαζεμένα,
όλα (ή σχεδόν όλα) τα γούρια μου είναι συγκεντρωμένα εδώ!
... και υλικά για να φτιάξετε τα δικά σας γούρια μπορείτε να βρείτε εδώ!

Σχόλια

  1. Δεν σε προλαβαίνω με όλα αυτά τα όμορφα γούρια! Να'σαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Pepi μου για τα καλά σου λόγια! και κυρίως: σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου στο blogo- σπιτάκι μου! Συγχώρεσέ με που δεν σου απαντώ πάντα, αλλά πραγματικά, μου χρειάζεται τόσο πολύς χρόνος για τις κατασκευές μου, που... το μόνο που προλαβαίνω είναι το κλικ με τη μηχανή για να σας τις δείχνω...
    Το βέβαιο πάντως είναι, πως μου δίνουν μεγάλη χαρά τα σχόλιά σας!
    Σε ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Πολύ χαίρομαι που τα λέμε ... Σας παρακολουθώ με προσοχή και βελτιώνομαι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα χρώματα: πως τα φτιάχνουμε και τι σημαίνουν;

Όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό, θέλω να χρησιμοποιήσω διάφορες αποχρώσεις, που είτε δεν τις βρίσκω και τόσο εύκολα στο εμπόριο, είτε δεν με συμφέρει να αγοράσω μια συσκευασία, για να τη χρησιμοποιήσω μονάχα μια φορά, και μετά, να ... ξεραθεί στο μπουκαλάκι μου... Όπως οι περισσότερες από εσάς, έτσι κι εγώ, άλλοτε χρησιμοποιώ ακρυλικά, άλλοτε λαδομπογιές, άλλοτε βερνίκια και φυσικά... τα πυροχρώματα για τον πηλό... Έτσι λοιπόν, αγοράζω κάποια (λίγα χρώματα) και με αυτά, προσπαθώ να πετύχω τις αποχρώσεις που μου χρειάζονται, ανάλογα με την κατασκευή που έχω να φτιάξω. Αυτά τα... μικροπροβλήματα της ζωής μου, με οδήγησαν σε μια μικρή αναζήτηση για το χρώμα, και σκέφτηκα να τη μοιραστώ μαζί σας, για να διευκολύνω κάποιες από εσάς (που έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα), συνδυάζοντας στην ανάρτηση αυτή, και την ερμηνεία των χρωμάτων, όταν αυτά χρησιμοποιούνται στα γούρια και στα φυλαχτά. Το ταξίδι στα χρώματα αρχίζει μελετώντας τον κύκλο του Itten , που τον βλέπετε στο πάνω μέρ

Η κορδέλα στο κουτί: ένας εύκολος τρόπος για να το τυλίξουμε!

Το αμπαλάζ είναι κάτι που απασχολεί πολλούς από εμάς, όταν πρόκειται να κάνουμε ένα δώρο. Στο βιντεάκι που φτιάξαμε, σας δείχνουμε έναν απλό τρόπο για να τυλίξετε με κορδέλα ένα κουτί και να φτιάξετε έναν ωραίο φιόγκο για να το στολίσετε. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα tutorials με διάφορα θέματα, σχετικά με τη συσκευασία, την κατασκευή μικροαντικειμένων κλπ. Με χαρά μου θα διαβάσω τα σχόλιά σας για θέματα που σας ενδιαφέρουν, και θα φροντίσω να βρω τρόπο να σας δείξω το "πώς".

Φτιάχνω μόνη μου λουλούδια

Επανέρχομαι με μια νέα σειρά αναζητήσεων στο διαδίκτυο - αυτή τη φορά με θέμα τα λουλούδια! Λουλούδια από χαρτί, λουλούδια από κλωστές και κορδονάκια - υφασμάτινα λουλούδια Λουλούδια βγαλμένα από τη φαντασία αυτών που τα έφτιαξαν και με οδηγίες ώστε να τα φτιάξουμε κι εμείς! και πάλι - όπου έχω στη διάθεσή μου την πηγή της φωτογραφίας την παραθέτω κάτω από την εικόνα Τριαντάφυλλο από εφημερίδες  Με τη βοήθεια της γνωστής μας ατλακόλ και με αρκετές εφημερίδες, μπορούμε να φτιάξουμε μια πρωτότυπη ανθοδέσμη από τριαντάφυλλα! Μαργαρίτα από πλαστικές σακούλες  Κόβουμε μια πλαστική σακούλα (όχι από τις βιοδιασπώμενες) σε λωρίδες, και με τη βοήθεια ενός καπακιού π.χ. από μαρμελάδα, φτιάχνουμε "εναλλακτικές" μαργαρίτες. Υφασμάτινο λουλουδάκι Ένας πανσές - αλλιώτικος!   Χάρτινα λουλούδια σε διακοσμητική μπάλα Χάρτινα τριαντάφυλλα -  www.homebestprojects.com Λίλιουμ από κουταλάκια πλαστικά -  http:// sherriescustomsdiy.blogspot .ro/search/